“Yess, vakantie! Maar help, nu moet ik mijn wekelijkse training missen!”

Nee, dat hoef je niet! Het is heel gemakkelijk om in je actieve routine te blijven, alleen ben je een paar weken je eigen juf. Dat kún je! Om je te helpen heb ik een zomertraining op papier gezet. Heel overzichtelijk, niet ingewikkeld, met allemaal bekende oefeningen die makkelijk aan te passen zijn naar je eigen niveau. Zonder trainingsmaterialen, je gebruikt alleen de bankjes, hekjes, muurtjes en/of bomen bij jou in de buurt. Handig toch?

Met lichte paniek vroeg een van mijn loyale deelnemers deze week, ‘maar Jacqueline, hoe moet dat nou de komende weken zonder training?’
Onder ons, ik baal er inderdaad van dat ik de routine moet onderbreken. We hebben de afgelopen weken en maanden met zoveel plezier en postieve inzet gewerkt aan sterkere spieren, aan een betere conditie, aan een gezonde mindset. De gang zit erin, de vooruitgang die velen maken en maakten is enorm motiverend. Zoals deze deelnemer die zich zorgen maakt na de zomerstop weer opnieuw te moeten beginnen. Onzeker kwam ze de eerste keer met niveautje-ver-onder-nul (hoe stoer). Nu zie ik een sportieve vrouw, met een geweldige drive. Ze straalt, is ontspannen en geniet. Dat willen we zeker niet onderbreken.

En dat hoeft dus ook niet. Vertrouw op je commitment, op je loyaliteit en je sportieve mindset. Met deze zomertraining kun je heel goed zelf aan de slag. En luister dan naar dat (irritante) stemmetje in je hoofd: “kom op, nog een ronde, één is geen, jááá dit is leuk, een dag niet gedipt is een dag niet geleefd, jullie kúnnen het!”

Ik ben nu al trots.

—————

Vraag de zomertraining direct aan via info@naturesgym.nl

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *